În scopul asigurării unei protecții a jucătorilor împotriva efectelor negative pe care jocurile de noroc le pot avea asupra participanților la joc și pentru promovarea unui mediu de joc responsabil, ne-am angajat să implementăm măsuri stricte de siguranță, inclusiv opțiuni de autoexcludere, limite de depunere și instrumente de autoevaluare. Aceste inițiative au rolul de a preveni comportamentele de joc excesiv și de a proteja jucătorii, asigurând o experiență sigură și echilibrată pentru aceștia.
Pentru că dorim să oferim cât mai mult ajutor pentru a gestiona în mod responsabil participarea la jocurile de norocîți punem la dispoziție mai multe instrumente şi funcţii de restricţionare. Te rugăm să analizezi opţiunile pe care le oferim mai jos şi alege-o pe cea care funcţionează cel mai bine pentru tine.
LIMITE: Stabileşte limite depunere
Preia controlul asupra jocurilor, stabilind propriile limite depunere, astfel încât să poţi controla cât de mulţi bani intra în contul tău de jucător. Poţi alege să setezi aceste limite zilnic, săptămânal sau lunar.
Pentru a activa opţiunea Limita de Depunere, urmează aceşti paşi:
- Conectează-te la contul tău de joc.
- Accesează secțiunea Joc responsabil din Profilul meu.
- Selectează Limite de depunere.
- Modifica setările pentru a stabili durata de timp şi limitele de depunere.
- Salvează modificările.
Limitele de depunere pot fi diminuate, majorate sau eliminate în întregime.
Solicitările de limitare a depunerilor devin aplicabile în maxim 24 de ore după ce o setare a fost salvată. Solicitarea de creștere a unei limite anterior aplicate contului va fi implementată după minim 48 ore. Clienții pot contacta oricând serviciul de relații clienți pentru a fi ghidați și ajutați să își stabilească limitele dorite.
AUTO-EXCLUDERE: Ia o pauză de la jocurile de noroc, oricât timp ai nevoie
Dacă simți că ai nevoie de o pauză mai lungă de la jocurile de noroc, poți opta pentru auto-excludere, o măsură care îți restricționează accesul la contul de joc temporar sau permanent, pentru a-ți proteja sănătatea mentală și situația financiară.
Prin auto-excludere, contul tău va rămâne restricționat pentru perioada selectată, care nu poate fi mai mică de şase luni şi nu va fi reactivat în timpul perioadei de excludere (spre deosebire de o cerere standard de închidere a contului).
În urma auto-exlcuderii, fondurile disponibile din contul de joc vor fi restituite. Verifică secțiunea Casierie pentru mai multe detalii despre limitele de retragere.
Pentru a activa de opţiunea de Auto-excludere, urmează aceşti paşi:
- Conectează-te la contul tău.
- Accesează secțiunea Joc responsabil din Profilul meu
- Accesează butonul Auto-excludere
- Selectează una din opțiunile de auto-excludere Până la o anumită dată SAU Permanent
- Selectează Închide contul pentru a activa opțiunea.
Solicitarea de auto-excludere va fi setată prin intermediul contului tău, iar aceasta va produce efecte pe toate domeniile administrate de Crowd Entertainment Limited. Astfel, odată ce auto-excluderea este activată, jucătorul va fi împiedicat să acceseze orice domeniu gestionat de Crowd Entertainment Limited pe durata perioadei de auto-excludere.
Pentru a respecta angajamentul nostru față de jocul responsabil și pentru a ne asigura că facem asta și cu respectarea legii, am înscris datele tale în registrul jucătorilor care au solicitat excluderea permanentă sau temporară de la jocurile de noroc.
Pentru informații suplimentare privind autoexcluderea, vă rugăm să consultați detaliile disponibile în secțiunea Joc responsabil de pe https://onjn.gov.ro. De asemenea, pentru sprijin și consiliere, recomandăm contactarea centrelor specializate, informații suplimentare fiind disponibile la https://www.sfatulmedicului.ro/clinica/bucuresti/tratamentul_dependentei_de_jocuri_de_noroc-fse706.